Продакшн Пінчука заробить 10,5 млн грн на Євробаченні.


Національне мовлення уклало договір із "Старлайт Продакшн" на виробництво контенту для "Євробачення-2025"
Національна суспільна телерадіокомпанія України ("Суспільне мовлення") 22 січня уклала договір із ТОВ "Старлайт Продакшн" на виробництво аудіальних та аудіовізуальних творів (контенту) для Пісенного конкурсу "Євробачення-2025".
Компанія "Старлайт Продакшн" виграла конкурс, організований департаментом спеціальних проєктів "Суспільного мовлення". Інформація про учасників конкурсу не розкрита.
ТОВ "Старлайт Продакшн" планує витратити найбільше коштів на декорації (2 млн грн), оплату послуг персоналу (1,97 млн грн) та технічне забезпечення (1,93 млн грн). Витрати також покривають журі, ведучих та зіркових гостей (1,04 млн грн), створення візиток (495,5 тис. грн), музичне оформлення (75 тис. грн) та травел витрати (35 тис. грн).
СТБ, ICTV, М1, М2, Оце ТБ належать до медіагрупи "Старлайт Продакшн".
Участь України в Євробаченні сприяє її позитивному іміджу на міжнародній арені і дозволяє представити інформацію про країну мільйонам глядачів.
Фінал Національного відбору на Євробачення-2025 відбудеться 8 лютого 2025 року, який визначить артиста або артистку, що буде представляти Україну на цьому музичному конкурсі.
Нові правила Євробачення-2025
У новому Євробаченні-2025 будуть введені нові правила. Конкурс пройде у шведському місті Базель, відповідно до оновлених вимог, включаючи Кодекс поведінки для учасників і представників медіа.
Читайте також
- В Італії чоловік напав на волонтерів, які збирали підписи за вступ України до ЄС
- Один із найбільших пасажирських літаків здійснив екстрену посадку в Азербайджані
- Порожні пляжі і готелі: експерти пояснили, чому курорти Туреччини «помирають»
- Сили спецоперацій уразили літаки на аеродромі «Саваслейка»
- Генштаб підтвердив удар по Чебоксарах: уражено завод, де виготовляли антени для «шахедів»
- Черговий скандал. Мережа обговорює новий шкільний підручник з мови