Продажі електромобілів Xiaomi значно впали після смертельної аварії.


Продажі електромобілів Xiaomi зменшилися в Китаї через аварію та недоліки авто
За інформацією Deutsche Bank AG, продажі електромобілів Xiaomi в Китаї значно знизилися з березня 2025 року після трагічної аварії та невдалих маркетингових кроків бренду.
Ця тенденція продовжила існувати і в травні.
Також постраждали постачання. Місцеві ЗМІ повідомили про скасування понад 300 замовлень на SU7 Ultra EV через недостовірну рекламу щодо дизайну капота автомобіля. Ця ситуація настала після смертельної аварії автомобіля SU7 в кінці березня, в результаті якої загинули три людини.
Падіння продажів та додаткові проблеми
Дані Citi Research показують різке зниження замовлень та роздрібних продажів у квітні після аварії. Початкові показники зростання продажів швидко зменшилися.
Крім зниження споживчого попиту, аварія призвела до посиленої уваги до проблем безпеки електромобілів. Китайська влада почала підвищувати контроль за впровадженням передових систем допомоги водієві та встановленням нових стандартів безпеки електромобілів.
У цілому, зниження продажів електромобілів Xiaomi в Китаї пов'язане з меншою довірою споживачів до маркетингу та безпеки автомобілів після трагічної аварії та недоліків у їхньому дизайні.
Читайте також
- Україна починає розробку національної великої мовної моделі ШІ
- Країни Групи семи зробили заяву щодо війни в Україні
- "Це лише початок": водіїв попередили про новий стрибок цін на пальне
- Безкоштовна медицина та пенсія: українцям розповіли про нові умови ZUS у Польщі
- В Україні змінилися умови звільнення працівників під час воєнного стану
- Інтеграція чи повернення: Чехія анонсувала новий план для українців