Різдвяно-новорічний шопінг українців: тенденції наприкінці 2024 року.


Різдвяно-новорічні свята є важливою частиною життя українців. Багато з них не планують відмовлятися від святкових покупок навіть у часи війни. За даними Deloitte, 65% опитаних розпочнуть різдвяний та новорічний шопінг у період з 1 до 24 грудня, що є позитивною тенденцією. Порівняно з минулим роком, цей показник збільшився на 6%. Новорічні витрати переважають над Різдвом - так вирішили 45% опитаних. Більшість громадян планують витратити на святкування Нового року від 1 000 до 5 000 грн. Окрім того, 7 із 10 респондентів планують спрямувати частину свого різдвяного та новорічного бюджету на благодійну допомогу, зокрема підтримку захисників на передовій. Крім того, виявилося, що 23% респондентів готові використовувати Штучний інтелект під час святкового шопінгу, щоб отримати ідеї щодо подарунків та знижок. Українські споживачі також демонструють раціональність у покупках, зокрема, готові чекати на доставку товару з-за кордону, якщо його вартість на іноземному сайті дешевша на 20%. Понад половина покупців під час святкового шопінгу додають додаткові товари в онлайн-кошик для отримання безкоштовної доставки. Також виявилося, що 41% опитаних планують придбати товари від українських брендів і постачальників. І, нарешті, 56% українців віддають перевагу продавцю, який пропонує можливість оплатити товари частинами без додаткових процентів.
Читайте також
- Сюрприз на заправці: АЗС підвищили ціни на всі види палива в Україні
- Авто в Україні: який середній вік легковиків, вантажівок та мотоциклів
- Проєкт EU-FAAR: Фінансовий сектор України готується до інтеграції у європейський простір
- Україна першою в Європі прийняла національний стандарт щодо екоіндустріальних парків
- "Укренерго" проведе аукціони з розподілу перетину для імпорту-експорту електроенергії
- Українці отримують "листи від НБУ": як не потрапити на хитрощі шахраїв